2012.09.23.
15:46

Írta: Hage

Pénteki húsleves

Igaz, hogy ezt pénteken kellett volna megírni, de mára tolódott. A lényegen nem változtat: húslevest csináltam a hétvégére. Ez kb minden hétvégén így van otthon is, hiszen nagy adagban jó készíteni és így kimeríti a "nagycsaládos egész hétvégés leves" kategóriát. Valójában én azért csinálom nagy adagban, mert lefagyasztom későbbre, hiszen sok ételnek ez az alapanyaga. A leveskockát nem igazán szeretem, nem annyira jó az íze mint a saját húslevesnek (bár lehet vegyíteni is, én nem szoktam). Legjobban a különböző levesekhez jó alaplének, például a kókusztejes paradicsomleveshez kiváló, vagy egy jó rizottónak is megfelelő alapja lehet. A hétvégén eleszegetem, ilyenkor, mikor hideg van kint jól esik a melegség egy könnyű levestől. Vasárnap meg a maradék mehet a fagyasztóba. Ugyancsak a Budapesten töltött vasárnapok "kelléke" a heti maradékok elkészítése, most pont grillezhető sajt és krumpli maradt meg a hétről, így steak-burgonya készül jelenleg a sajthoz.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://hage.blog.hu/api/trackback/id/tr894797591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása