2009.10.11.
23:40

Írta: Hage

A mai napi tekerés

A tegnapi meló után visszavittem járművem a kollégiumba és onnan a bicajjal akartam hazajönni. Szerencsémre éppen ott találtam Szabadi Lacit és Gabót, akik biciklit szereltek. Háhh, na nekem sem kellett több, szépen betoltam a cangámat és kértem is a szerszámokat. Végre sikerült leszerelni a dinamót, jól beállítottuk a fékeket és rájöttem mi a frászkarikának van mákdarálóhoz hasonlatos hangja. Mindezek után a javítások után már késznek éreztem magam egy szép hazaútra, de Laciék meginvitáltak egy nagyobb tekerésre. Mondom mennék én, de a lámpám nem működik és haza kéne érni sötétedés előtt (amire azért már volt ellenpélda bőven... Sajnos.). Na több sem kellett, szétkaptuk a Cateye lámpám és a jóslat beteljesült: az elem bizony kiadta minden tartalmát 8 év alatt, ami szépen elmart belül mindent. Kimostuk, majd irány a bolt elemért, de a bekapcsoló gomb nem reagált semmit erőteljes nyomkodásunkra. Végül feladtuk és inkább kettőjük között tekertem, így végülis nem voltam nagyon zavaró senkinek.
Utunkat berajzoltam egy térképen, a célállomás egy jobbféle színgörög gyrosos. Majd mindezt visszafelé tettük meg, ahol kis kitérővel a várba is bementünk a Pálinka és Kolbász fesztiválra. A rendezvény ugyan 1900Ft belépős volt, ezt ki is hagytuk, de cserébe találkoztam Misiékkel és egy jót beszélgettünk.
Végül visszamentünk a kolihoz, ahol egy kávé és ásványvíz kombóval öntöttünk lelket magunkba (magamba, mert kávét csak én ittam, tudván vár még rám pár plusz kilométer tekerés).
Aztán felnéztem Pannihoz, mert kaptam birskörtét (Yammi!), nameg a bérletemet is visszakértem, mert hát ki tudja... Jól jöhet az bármikor. Egy két órát elbeszélgettünk, beregisztrált a bringázz az egyetemre honlapon és csatlakozott a GHK csapathoz (mást nem ismert ugye:) ). Neki is ma került fel a biciklije, így a tekerők tábora eggyel bővült.
A nap lezárása lehetett volna egy sör, de kihagytam, mert így is kifáradt a hátam és a szereléssel ugyan sok meló nem volt, de elegett tettem ahhoz, hogy ágyba kerülhessek. Így visszatekertem az albérletbe, ismét kivilágítatlan... Jólvan! Holnap veszek már lámpát, a mindenit.

Íme az útvonalunk, amit bejártunk ma:


View Egy kis túra in a larger map

Szólj hozzá!

Címkék: budapest bicaj napló

A bejegyzés trackback címe:

https://hage.blog.hu/api/trackback/id/tr671443811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása